GFB T9355 DV+VAG 1.4 TSI Twin Charged

120,00

GFB breidt het DV + -assortiment uit met een direct-fit-oplossing voor de zwakke fabrieksomschakelklep die op veel Europese voertuigen wordt gebruikt. De solenoïdespoel zelf van de in de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent hem sneller dan welke pneumatische klep dan ook, dus waarom zou je hem vervangen?), Maar het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. Dus GFB’s DV + lost dit probleem op door alleen de kleponderdelen te vervangen door een geanodiseerde behuizing van aluminium, voorzien van een messing zuiger die is bewerkt met nauwkeurige toleranties. Het eindresultaat is een scherpere gasrespons, bliksemsnelle klepbediening, en het zal zoveel boost vasthouden als je maar kunt. Lees alles over het DV + -verhaal op de volgende pagina. Producten van andere fabrikanten omvatten het vervangen van het hele systeem door een traditionele pneumatische klep, waarvoor lange vacuümslangen nodig zijn, extra onderdelen om in het vacuüm van het inlaatspruitstuk te tikken, plus een andere magneetklep om de pneumatische klep te bedienen of een ballastweerstand om op de OE kabelboom. Al deze extra items resulteren in een product dat langzamer, minder responsief, duurder en veel langer duurt om te installeren. De DV + -oplossing van GFB is daarentegen responsiever, minder duur, eenvoudiger te installeren en veroorzaakt geen compressorstoot / turboflutter. Oh, en het vereist geen verschillende veren of regelmatig opnieuw bouwen.

Geschikt voor de volgende VAG 1,4L TSI-auto’s:

AUDI 8X (2011-on) 1.4 TSI Twincharger 8XA, 8XK 136kw Benzinemotor FWD Hatchback 11/11-on

AUDI 8X (2011-heden) 1.4 TSI Twincharger 8X1, 8XF 136kw Benzinemotor FWD Hatchback 01/11-on

VW 1.4 TSI Twin Charged Mk3 118kw benzinemotor FWD Coupe 06/06-op

VW Kever 1.4 TSI Twin Charged 5C7 118kw benzinemotor FWD cabriolet 12/12-on

VW Kever 1.4 TSI Twin Charged 5C1 118kw benzinemotor FWD Hatchback 04/11-on

VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 1K1 125kw benzinemotor FWD Hatchback 11 / 05-11 / 08

VW Golf 1.4 TSI Twin Charged AJ5 118kw benzinemotor FWD Wagon 07 / 09-07 / 13

VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 5K1 118kw benzinemotor FWD Hatchback 10 / 08-11 / 12

VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 517 118kw benzinemotor FWD cabriolet 07/11-op

VW Jetta 1.4 TSI Twin Charged 162 118kw benzinemotor FWD Sedan 04/11-op

VW Jetta 1.4 TSI Twin Charged 1K2 118kw benzinemotor FWD Sedan 07 / 08-10 / 10

VW Polo 1.4 TSI Twin Charged 6R, 6C 132kw benzinemotor FWD Hatchback 05/10-on

VW Tiguan 1.4 TSI Twin Charged 5N_ 118kw benzinemotor FWD gesloten terreinwagen 05/11-op

SEAT Ibiza FR / Cupra 6J 1.4TSI twin-charge 09-on 6J 132kw benzinemotor FWD Hatchback 05/09-on

SEAT Ibiza FR / Cupra 6J 1.4TSI twin-charge 09-on 6J 110kw benzinemotor FWD Hatchback 05/09-on

1 op voorraad

Categorie: Tag:

Beschrijving

GFB breidt het DV + -assortiment uit met een direct-fit-oplossing voor de zwakke fabrieksomschakelklep die op veel Europese voertuigen wordt gebruikt. De solenoïdespoel zelf van de in de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent hem sneller dan welke pneumatische klep dan ook, dus waarom zou je hem vervangen?), Maar het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. Dus GFB’s DV + lost dit probleem op door alleen de kleponderdelen te vervangen door een geanodiseerde behuizing van aluminium, voorzien van een messing zuiger die is bewerkt met nauwkeurige toleranties. Het eindresultaat is een scherpere gasrespons, bliksemsnelle klepbediening, en het zal zoveel boost vasthouden als je maar kunt. Lees alles over het DV + -verhaal op de volgende pagina. Producten van andere fabrikanten omvatten het vervangen van het hele systeem door een traditionele pneumatische klep, waarvoor lange vacuümslangen nodig zijn, extra onderdelen om in het vacuüm van het inlaatspruitstuk te tikken, plus een andere magneetklep om de pneumatische klep te bedienen of een ballastweerstand om op de OE kabelboom. Al deze extra items resulteren in een product dat langzamer, minder responsief, duurder en veel langer duurt om te installeren. De DV + -oplossing van GFB is daarentegen responsiever, minder duur, eenvoudiger te installeren en veroorzaakt geen compressorstoot / turboflutter. Oh, en het vereist geen verschillende veren of regelmatig opnieuw bouwen.

Geschikt voor de volgende VAG 1,4L TSI-auto’s:

AUDI 8X (2011-on) 1.4 TSI Twincharger 8XA, 8XK 136kw Benzinemotor FWD Hatchback 11/11-on

AUDI 8X (2011-heden) 1.4 TSI Twincharger 8X1, 8XF 136kw Benzinemotor FWD Hatchback 01/11-on

VW 1.4 TSI Twin Charged Mk3 118kw benzinemotor FWD Coupe 06/06-op

VW Kever 1.4 TSI Twin Charged 5C7 118kw benzinemotor FWD cabriolet 12/12-on

VW Kever 1.4 TSI Twin Charged 5C1 118kw benzinemotor FWD Hatchback 04/11-on

VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 1K1 125kw benzinemotor FWD Hatchback 11 / 05-11 / 08

VW Golf 1.4 TSI Twin Charged AJ5 118kw benzinemotor FWD Wagon 07 / 09-07 / 13

VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 5K1 118kw benzinemotor FWD Hatchback 10 / 08-11 / 12

VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 517 118kw benzinemotor FWD cabriolet 07/11-op

VW Jetta 1.4 TSI Twin Charged 162 118kw benzinemotor FWD Sedan 04/11-op

VW Jetta 1.4 TSI Twin Charged 1K2 118kw benzinemotor FWD Sedan 07 / 08-10 / 10

VW Polo 1.4 TSI Twin Charged 6R, 6C 132kw benzinemotor FWD Hatchback 05/10-on

VW Tiguan 1.4 TSI Twin Charged 5N_ 118kw benzinemotor FWD gesloten terreinwagen 05/11-op

SEAT Ibiza FR / Cupra 6J 1.4TSI twin-charge 09-on 6J 132kw benzinemotor FWD Hatchback 05/09-on

SEAT Ibiza FR / Cupra 6J 1.4TSI twin-charge 09-on 6J 110kw benzinemotor FWD Hatchback 05/09-on

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “GFB T9355 DV+VAG 1.4 TSI Twin Charged” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *