GFB DV+ diverter valve VW Audi 1.4 1.8 2.0 2.5 TFSI

120,00 Incl. btw

Ideale vervanger van de originele diverter valve GFB heeft met de DV + lijn een direct-fit oplossing voor de zwakke en slechte originele diverter valve gebruikt op de meeste VW en Audi TFSI motoren. De standaard divertervalve lekt vrijwel altijd lucht, en naarmate de auto’s ouder worden of als er getuned wordt kan dat tot grote drukverliezen lijden. De DV+ vervangt de fragiele plastic originele diverter valve en het membraan door een vol metalen versie, zodat dit niet meer stuk kan gaan. De solenoïdespoel die van de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent sneller dan een pneumatisch ventiel dus waarom vervangen?), Maar het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. Dus GFB’s DV+ diverter valve lost dit probleem op door het vervangen van enkel de klep delen met een geanodiseerd billet aluminium behuizing voorzien van een messing zuiger machinaal volgens strenge toleranties. Het eindresultaat is scherper gasrespons, bliksemsnelle klepbediening, en het zal zo veel mogelijk boost houden als je wilt.

Eigenschappen van deze GFB DV+ diverter valve

  • Behoudt de OEM-solenoïdespoel voor naadloze integratie
  • Vervangt kunststof klep delen met metalen voor de betrouwbaarheid en de sterkte voor gechipte motoren
  • Direct-fit vervanging voor de GFB TMS
  • Exclusief “piloot bediend” klepmechanisme voor snelle respons bij hoge boost

Geschikt voor de volgende modellen:

  • Audi A3/S3 8P (2003-2013)
  • Audi A4 B7 (2005-2008)
  • Audi TT Mk2 (2006-2013)
  • VW Golf GTI/Rabbit MkV (2003-2008)
  • VW Golf GTI MkVI (2008-2013)
  • VW Golf R MkVI (2008-2013)
  • VW Scirocco R
  • VW Jetta GLI MkV (2005-2010)
  • VW Passat B6 (2005-2011)

1 op voorraad

Artikelnummer: T9351 Categorie: Tags: , ,

Beschrijving

Loading

Ideale vervanger van de originele diverter valve GFB heeft met de DV + lijn een direct-fit oplossing voor de zwakke en slechte originele diverter valve gebruikt op de meeste VW en Audi TFSI motoren. De standaard divertervalve lekt vrijwel altijd lucht, en naarmate de auto’s ouder worden of als er getuned wordt kan dat tot grote drukverliezen lijden. De DV+ vervangt de fragiele plastic originele diverter valve en het membraan door een vol metalen versie, zodat dit niet meer stuk kan gaan. De solenoïdespoel die van de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent sneller dan een pneumatisch ventiel dus waarom vervangen?), Maar het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. Dus GFB’s DV+ diverter valve lost dit probleem op door het vervangen van enkel de klep delen met een geanodiseerd billet aluminium behuizing voorzien van een messing zuiger machinaal volgens strenge toleranties. Het eindresultaat is scherper gasrespons, bliksemsnelle klepbediening, en het zal zo veel mogelijk boost houden als je wilt.

Eigenschappen van deze GFB DV+ diverter valve

  • Behoudt de OEM-solenoïdespoel voor naadloze integratie
  • Vervangt kunststof klep delen met metalen voor de betrouwbaarheid en de sterkte voor gechipte motoren
  • Direct-fit vervanging voor de GFB TMS
  • Exclusief “piloot bediend” klepmechanisme voor snelle respons bij hoge boost

Geschikt voor de volgende modellen:

  • Audi A3/S3 8P (2003-2013)
  • Audi A4 B7 (2005-2008)
  • Audi TT Mk2 (2006-2013)
  • VW Golf GTI/Rabbit MkV (2003-2008)
  • VW Golf GTI MkVI (2008-2013)
  • VW Golf R MkVI (2008-2013)
  • VW Scirocco R
  • VW Jetta GLI MkV (2005-2010)
  • VW Passat B6 (2005-2011)

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “GFB DV+ diverter valve VW Audi 1.4 1.8 2.0 2.5 TFSI” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *